söndag 28 augusti 2011

Vilka dunderblixtar det är här och Jag som är åskrädd. Får se hur det här går utan Julle.. I och med att Jag spelade till 03 så sover Jag kvar på slottsområdet. Bruden förklarade efter spelning var Jag skulle bo. Hänvisade mig stugan till höger om grinden, Jag letade mig dit, gick in bara för att upptäcka det var fel stuga. Två nakna omslingrade kroppar låg där. Jag försökte göra mig så liten som möjligt och smög ut. Regnet öste ner i takt med att HELA himlen lyste upp. Jag ser en till stuga på vänster sida om grinden, smyger dit och denna gång hittar Jag rätt. En person ligger och sover så Jag tippar på tå till mitt rum. Kolsvart, ser nada. Blixtarna jagar mig, hittar en lampknapp och finner min säng. Går in till badrummet och gör mina bestyr. Åskan slår ut lyset, Jag slår i tån, förbannar allt och smyger tillbaks till min säng och ny är det Jag och en myggjävel som delar rum. Hade lyset funkat skulle Jag snart vara ensam boende i detta rum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar