torsdag 18 augusti 2011

Badholmen

Härlig spelning igår. Då jag inte visste hur mycket köer det skulle vara till Waxholm från Färingsö tog jag till rejält och åkte 15.15. Var framme halv fem. Kvart över sex skulle min båt gå ut till Badholmen... Fixade så jag fick åka ut tidigare, riggade, drack kaffe, åt mat, drack kaffe, läste boken jag hade med mig. Sen kom gästerna och de åt och åt och åt och åt och SEN fick jag börja spela. Hann spela 30 minuter innan första båten kom för att ta dem med tillbaka till fastlandet. Jag hade bokstavligen alla 98 på golvet. När båten åkt var det 15 tappra kvar... Dom dansade dock hela tiden i 1,5 timmar till :) Det var kul. Fick utmana mitt minne då de önskade låtar men fick fram allt de ville dansa till. Det blir ju lite annorlunda när golvet består av så få människor. Men det var kul. När jag åkte hem tog det bara 45 minuter, men utan trafik förstås. Kunde gått snabbare men dom hade fartkameror ute i Waxholm och jag visste inte var de var. Ett sånt gissel ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar