söndag 7 augusti 2011

Värmdöbygdegård

Så var helgens jobbande över. Bröllopet på Värmdöbygdegård startade ganska nära avtalad tid. Johan Engberg hade varit en bra toastmaster och var on time. Sen startade dansen och höll på till 01. Många olika folk och stor spridning på musiken. När det slutade åkte jag till Fridhemsplan för att vänta in min käre make som varit på svennsexa. Får ett mess om att han är på Brommaplan om 5, hmmm inte enligt plan men åker dig. Väntar, väntar och väntar. Som DJ är man ganska bra på det men nog nu. Jag inger upp min käre make som säger att de åkt en omväg!..! Jag har väntat i en timme så jag åker hem. Julle fick ta taxi från Brommaplan men det överlevde han. Jag var hos grannen och drack lite vin när han kom hem :)
När jag vaknade i dag åkte jag till Hööks i Kungens Kurva för att köpa regntecke till hästen och ridbyxor till mig. Valde att åka över Brommaplan, BIG misstake!! Tydligen hade det skett en olycka på Tranebergsbron vilket påverkar hela Drottningholmsvägen så jag stod i köer så länge att innan jag skulle kommit fram hade butiken stängt. Får satsa på imorgon istället.. suck så det kan gå. Det får väl bli film istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar