torsdag 11 augusti 2011

HTC Wildfire

Ååååh vad jag blir trött på min HTC telefon. Jag försöker verkligen komma överens med den men icke. Deras beskirvning av hur man hanterar telefonen och alla dess funktioner är inte skriven så gemene man ska kunna förstå. Man måste vara lite av en datasnille för att fatta. Jag är inte det, jag vill ha det lätt och det ska gå snabbt. Massor av sidor ska man läsa för att förstå hur man kan synka den med datorn så att inte kalendern försvinner igen. (vilket enligt support var "JÄTTE KONSTIGT" men som inte hjälper när allt i kalenderna är borta!!) Jag blir sååååå less. För att jag inte ska slänga datorn i golvet har jag varit tvungen att stänga ner HTC Sync programmet och tagit en siesta från det. Får fortsätta i morgon helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar