fredag 19 augusti 2011

Lördag!

Det känns som lördag idag, vet inte riktigt varför men så är det. Har ridit igenom min Futte idag och han kändes riktigt fin mot slutet. Sen var jag och Strumpan och hälsade på Maria med familj, som har köpt sommarställe här på ön. Hon har en liten kille som är typ 4 och som självklart ska jaga upp Strumpan lite grand. Han är lite avvaktande men som alla barn vill han springa och leka. Jag vet vartåt det kommer barka. Japp, Strumpan blir lite för glad och hoppar upp på honom, ger honom en bamsekram och som alla boxrar gör, stöter ifrån med tassarna på hans lilla lekamen så han drattar i backen... Lite gråt, men inte så mycket gudskelov :) Allt frid och fröjd efter ett tag.
Julle har åkt på golfhelg och jag och Strump är hemma solo, ganska skönt. Tyvärr ska jag spela ikväll och i morgon så det blir inte en så lugn helg för min del. På söndag ska vi till Eskilstuna och ställa ut. Hoppas vi vinner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar