måndag 1 augusti 2011

Slödag

Vilket underbart väder! Så härligt. Förra året den 1a augusti blev det höst. Det blev aldrig varmt igen efter det datumet om jag inte missminner mig. Nu är det 1a augusti och det är varmt och skönt, precis som det ska vara. Det innebär att vi i allafall har en dag längre sommar än förra året :)
Idag ska jag hänga på altanen, vila, lyssna på Lugna Favoriter, anmäla Strumpan till Boxerspecialen i Täby samt utställning i Gimo. Vid 16 ska jag till stallet och skritta ut på Futte tillsammans med Maria som varit medryttare på mina två tidigare hästar. Hon och hennes man har köpt ett lanthus några minuter från stallet. Blev ganska paff då jag träffade på henne utanför Konsum :) Jättekul! Hon får låna Pias Grålle och hänger med på en liten tur. Blir skönt efter all hårdträning i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar