fredag 26 augusti 2011

Vaken

Suck. Vaknade av att Strumpan kom in i sovrummet, vet inte hur det riktigt gick till då jag tycker mig komma ihåg att jag föste ut henne vid 00-tiden och stängde dörrn... Har den åkt upp av sig själv? Har Julle öppnat den eller har Strumpan? Eller, glömde jag stänga den från start? Som i Lödder är det många obesvarade frågor. Jag föste i alla fall ut henne igen, men nu är jag ju vaken. Hon är kvart i sex!! Har legat vaken i ca 1 timma och hört min käre make snusa gott. Lika bra att kliva upp och jobba undan lite grand så kan jag sova sen istället.
Ska spela bröllop på lördag för 50/50 svenskar och engelsmän. Skulle få förslag på musik som de ville ha, men har inte fått det så jag får tänka till lite själv istället ;) I och med att de bokat musik i 6! timmar är det en ganska krävande spelning, speciellt då all svensk musik går bort.. Får gå ut på nätet och se vad som är typiskt engelskt och se om jag helt enkelt har det eller ej. SEN kanske jag kan sova, om några timmar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar