tisdag 16 augusti 2011

Dagen har börjat bra

Ställde klockan så jag skulle komma upp i tid, jämfört med igår då kroppen fick bestämma. Tog med mig Strumpan och gick/sprang en tur i skogen. Har laddat ned ett springprogram så jag har GPS, vilket var tur för jag hade nog inte hittat hem annars :) Ska ladda ner ett annat för uppdateringarna var lite långsamma med detta program.
Efter 1 tim i skogen åkte jag till stallet och red. Gick igenom det Birgitta Kjellin lärde mig i helgen. Gick ok, ser fram emot imorgon dock då jag fortsätter med övningarna. Han är alltid bättre dag 2 :)
Fick ett ryck när jag kom hem. Städade poolen, och dammsög nedervåningen på huset. NU ska jag in i duschen tänkte jag och sen ska jag förbereda spelning för imorgon samt fredag och lördag. Allt innan tröttheten slår till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar