lördag 6 augusti 2011

Värmdöbygdegård

Inatt kom jag hem efter spelningen, la mig och löste korsord och försökte sova. Hmmm, gick sådär. 06.20 var det revelj, då skulle jag skjutsa Julle till Centralen för svensexa. Packade in hela familjen i bilen och for iväg. Lämpade av lasten, sen hem till stallet och red Futte. Tänkte att är man ändå igång så :) När jag tillslut kom hem så tog jag lite mat och sen har jag sovit i ca 4 timmar. Nu är jag redo för kvällens spelning känns det som. Ganska pigg iaf. När den är slut inatt vid 2 ska jag möta upp Julle på Fridhemsplan, är det sagt. Hoppas han kommer ihåg det... Är han inte på plats får han ta sig hem bäst han vill sötnosen :)
Ikväll ska jag till Värmdöbygdegård. 1 brudpar och 100 glada bröllopsgäster att tillfredsställa :) Min vän Johan Engberg "Svängberg" är toastmaster så jag kanske får lite DJ-gästspelning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar