onsdag 3 augusti 2011

Salong L - Massage

Idag fick jag en trevlig överraskning. Jag hade bokat tid för massage på Salong Stora Blå via nätet. Åkte till lokalen glad i hågen för att få höra att dom flyttat. Då klockan var slagen hade jag inte tid att åka till deras nya lokal, MEN med ett gudomligt finger med i spelet så visar det sig att även Salong L (som tagit över lokalen) erbjuder massage och hon hade inget inbokat så jag fick min efterlängtade genomgång av min sargade lekamen. OCH hon var bra. Jag som gammal dansare är väldigt kräsen på massörer, naprapater och kiropraktorer. Känns som om jag gått igenom de flesta. När jag dansade gick jag hos naprapat 1 gng i veckan. Sen har det varit massage minst 2 gng per månad så jag är luttrad. Henne kan jag gå tillbaka till och även rekommendera. Camilla på Salong L, Troxhammar Butiksby, Skå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar