onsdag 24 augusti 2011

Hanchen Ressle

Idag har jag dressyrat för Hanchen. Jag red för henne 1 till 2 gånger i veckan då jag stod på Ryttarstadion, men nu när jag bor här ute har jag mest ridit för mig själv. Någon gång för tränare men inte ofta. Man glömmer så mycket när man rider själv. Nu blev det inriktning på yttertygeln, rakriktning och att jag ska se vägen. Jag kommer att ha mycket träningsvärk i morgon så det ser jag fram emot. Har även lärt mig och Futte lasta och lasta ur själv, vilket är bra så man inte behöver vara beroende av andra när man ska åka trailer. Gick bra denna gång, behöver dock inte innebära att det går lika bra nästa gång, men man ska vara positiv :). Hoppas hon kommer tillbaks till Karbytorp snart så vi får träna igen, tjo! Nu är vi igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar