tisdag 27 september 2011

Sista dagen på Cinderella

En sak som jag är glad över är att jag verkar kunna sova ganska OK. DJ hytten ligger i akterdäck, precis vid motorerna, vilket gör att när vi lämnar Mariehamn,vid 6.30 tiden om jag inte har fel, så vaknar jag självklart och i vanliga fall när jag jobbade tidigare kunde jag inte somna om. Men igår vaknade jag 11 och idag 13! Så imorgon kanske jag vaknar precis innan vi kommer i hamn 15.30, who knows :) Sova gör jag i alla fall.
Tänkte gå och träna sen ska jag träffa Catrine Rivedal för fika vid 17 på Fotografiska, nära och bra till terminalen, så en kaffe hinns nog med. Ska bli skönt att komma ut lite. Sen börjar kvällen igen, med karaoke och disco. Allt rullar på som ett ekorrhjul här på båten, dag ut och dag in. "Everyday we´re shuffling"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar