måndag 5 september 2011

Trosa stadshotell

Igår spelade jag på en personalfest på Trosa Stadshotell. Skulle ha slutat 23 men det blev 24 istället då de kom igång så sent. Det var ca 35 personer i blandad kompott. Flest yngre, runt 20 år. När det är så stor spridning på åldrar blir min uppgift att ändå få alla att känna att jag spelar för dom, vilket innebär ett letande av låtar som tilltalar dem alla. Undantag blir det naturligtvis åt båda håll så att grupperna får dansa ut sas :). Det är alltid enklare att spela för en homogen grupp. Men det är tur jag har ett stort utbud av musik ;). I vilket fall var alla nöjda och jag kunde packa ihop och åka hem. Försökte somna men var tvungen att läsa först och fastnade i det så jag somnade nog inte förrän vid 4 ändå. Ok trött när jag vaknade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar