tisdag 13 september 2011

Extravaganza dag 9

Jag måste säga att jag är ganska less på alla shaker nu. Fick dock tag i en ny smak igår, choklad, såååå god tycker jag. Eller så är jag ypperligt less på de andra smakerna, who knows. Jag har i alla fall bara 1 dag kva och SEN ska jag gå på halvfart. Då får jag äta vanlig mat, ser VERKLIGEN fram emot det :). Tycker jag har varit sjuuukt duktig iom att min kära man inte har gjort samma resa denna gång, utan glatt knaprat på vad han nu har stoppat i munnen. Det har varit ok, inte så jobbigt. Jag har inte varit hungrig utan mest sugen bara för att jag inte får och sen för att till film hör att vi äter tex glass. Alla dessa vanor som jag måste bryta alt äta något annat. Jag kommer att lägga upp en plan för hur jag ska äta och sen tänkte jag försöka hålla mig till den för att gå ner i vikt. Det är ju endast en kort tid av mitt liv som jag måste hålla tillbaka stort. Sen kan jag äta "normalt" igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar