onsdag 21 september 2011

Bilder från Boxerträffen 2011

Det är mycket bilder på Strumpan av naturlig anledning, men även andra gullungar har fått plats. 55 bilder nedan :)

Strumpan väntar på att få åka iväg och träffa alla boxrar :)


Vi gick ner till badet första dan, så härligt och fint väder. Skönt att svalka av sig lite.


Törstig, undrar om vattnet är så bra att dricka eg?


Lite vattenskak, man blir ju så blöt..



Snabbt kan det gå ibland, svårt att få skärpa då det susar i säven


Fortfarande törstig :) 


Sådär, hittade lite polers uppe vid huset, tillbaks till badet igen.
Nu med Stephanie och Andreas 3 hannar!



Uppvaktning på hög nivå. Jag luktar så gott ;)


Lilla Hedda, 10 månader.


Igor har en förkärlek till Hedda. Tjejer smakar gott :)


Stephanie ser lyckligt på sin Hektor :)


Fredagen börjar gå mot kvällning och hooden kommer på för myggen kom fram,
visste inte de fanns fortfarande, men absolut :)


Fredagsmiddag och mys. Mycket trevligt folk och mycket trevlig mat och dryck.


Hasse, Ingrid och Jenny


Kennelmamman Ingrid, mycket bra ordnat :)


Närbild på Jenny, så kul att hålla på med kameran


Lördag morgon. Solen och värmen öser. Nu är det lydnad för Julle och Strumpan


Vårt tysta liggkommando som vi lånat av Jessica, bra att kunna.
Fyi så lade sig Strumpan på en gång, bara inte med på bild :)



Löst och ledig promenad i koppel


Eftersom vi "bara" har en hund fick jag låna Cubus, en av Thomas 3 hundar :), på lydnaden. Här har jag kört musten ur honom och en vilopaus är på sin plats


Vacker kille, Cubus, och otroligt snäll, men STARK :)



Cubus har ganska rena öron :)


Sussie med sin Disco, kontaktövning :)


Strumpan spårar i ytterkant av sökrutan, mycket bra


Husse, jag har hittat något!


Min, min, miiin


Och den här hittade jag också, miiin!


Sussie myser med sin Gertrud, 4 mån. Sköönt


Gertrud i profil. Söööt


Allt går tydligen inte som jag vill på utställningsdelen med Hasse


Ja ja, ibland måste BH bandet rättas till :)


Ingen rast och ingen ro, öning på att ställa med godis



Fokus på godis har hon lillstrumpan :)


Hasse korrigerar och instruerar (ha där fick jag Dig på bild i alla fall ;)


Lydnadsgäng, ser ut som kontaktträning


Continental ställning. Bli lite mer drag och action i den,
men lite svår om man är ensam på utställningen


What the... vad är detta? En liten Alice, sötnos


Mer continental träning. Strumpan vill verkligen ha det pipande kycklinglåret ;)


Ge mig den nu då..


Sussie visar Gertrud hur det ska gå till, måttligt road är gullungen dock


Skööönt att få gå och bada igen. Ansträngningen är över, nu bara lek och mys. Ge mig kotten då!



Sådär ja. Inez håller sig undan när Strumpan ska ha sin leksak. LillInez.
Allt som kastades till Inez rusade Strumpan efter, miiiiitttt!


Se hur djupt jag törs gå i :)


Även jag må vila ibland. Super mysigt ställe vi var på. Fin omgivning.


Upp på bordet Du Strump, vad kan jag ha i handen? Godis?


Fotomodell


Tjejsnack



Nu leker vi på allvar :)



Morr på Dig


Inez undrar lite försynt vad vi håller på med


Jäkligt trött nu, vilar huvudet på parkbordet


Lite gull  och kontaktträning


Vackra familjemedlemmar jag har :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar