söndag 4 september 2011

40-års fest

Gårdagens spelning i Hägersten gick super. Det var en 2*40-års skiva. Dom dansade o dansade. Till och med omkringboende kom till festen, dom hade lockats av musiken :). Blev lite förvånad over de stora härliga hus som fanns där utmed vattnet. Trodde det bara hörde till Lidingö och Danderyd typ.. Där ser man vad man kan lära sig. Jag får se väldigt mycket när jag åker runt och spelar, vilket är en av fördelarna med detta. En nackdel är det tunga jobb det innebär att rigga alla prylar. Tunga tunga högtalare är det. Ibland är det många trappor som ska överkommas innan man står på rätt ställe i lokalen. Detta har genererat att min vänstra handled är kaputt för tillfället. Riktigt ont har jag, antar att det är en överansträngning som gått över till en infektion :( så är det.

Ikväll spelar Jag på personalfest på trosa stadshotell. Slutar 23 så det är skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar