torsdag 8 september 2011

Ketosfas

Nu är 4e dagen snart slut, snart dax att nanna. 4 dagar av Extravaganza, bara soppor och shakes. Nu ska jag vara inne i ketos fasen. Nu ska förbränningen BARA vara fett. Hoppas på det, annars är det här plågandet i onödan. Julle sitter gladeligen och äter kyckling och annat gott. Han HAR frågat om han ska sitta någon annan stans, men jag är motståndskraftig :) Det SKA gå. Egentligen är jag inte hungrig, har bara inget att göra. Saknar att äta, det lät sådär tycker jag.. men så är det. Jag vill också ha ett glas rött. Det var oerhört längesen jag cravade efter rött vin, men nu gör jag tydligen det. I vanliga fall hade jag hällt upp ett glas, nu blir det ytterligare en sak att längta efter, tillsammans med bagles. Kanske kan äta det samtidigt nästa fredag :) Då får jag äta vanligt igen, men i andra mängder och så. Men som sagt, några dagar dit. Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar