lördag 3 september 2011

Bakis

Kan säga att jag inte är lika pigg idag som igår :) Enligt min telefon tittade jag på den sista gången kvart i fem i morse så det finns en anledning till att jag är trött. Men det är lika bra att vända dygnet. Nu har jag två spelningar, en i kväll och en i morgon kväll. Söndagsspelningen är bara till 23 dock men ligger i Trosa så jag kommer väl inte hem förrän framåt natten ändå. Ikväll spelar jag till 02 ELLER 03, får se vad kunden vill. Det är en 2*40 års skiva så det kan nog bli ett himla drag. Inga ungar och bilarna hemma är det sagt :). Känner till lokaler som inte tar 40 års skivor för det brukar bli alldeles på tok ibland. Det är många gånger gäster som typ slår runt för första gången efter att de har fått barn och har glömt hur mycket sprit dom tål :) mmm, inte lätt alltid. Det är superfint väder men jag tänker lägga mig på soffan och se på film. Julle har även laddat ner zumba fitness, men det får vänta till en annan dag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar