torsdag 1 september 2011

Fortum

Idag har jag försökt gå till botten med energiförbrukningen. Har pratat med energirådgivare från Fortum . De ringde mig i morse och han jag pratade med var mycket duktig. Hade gjort sin hemläxa på vårt hus och vår förbrukning så jag fick bra tips. I december ska vi höras igen (har redan bokat in telefontid) och då jämföra novemberförbrukningen förra året med de nya förändringarna i år. Ska bli spännande. Ringde även efter vår "värmepumpskille" för mer information och service på pumpen. Det var även det intressant, så allt om allt har jag haft en bra dag så far.

Nu ska jag iväg till stallet och träna lite dressyr. Har tänkt att vara med på vår första tävling 11 september. Kan bli spännande, förmodligen kommer det gå åt skogen men nån gång ska vara den första i så fall :) Whish me luck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar