torsdag 22 september 2011

DJ spelning

Kvällens spelning var superskön. Började kl. 18 och slutade 22 :) Fler såna tack! Företagsspelning där den som arrade det hela inte visste om de skulle bli 15 eller 70 stycken. Dom blev 75 och alla var jätte taggade i och med att de hade ordnat DJ, så det blev lyckat. Har sagt det förr, säger det igen. Sååå härligt med alla dansstilar. En kille hade verkligen INGEN takt men dansade ändå. Då är man lycklig och gillar musiken så pass att man struntar i allt. En annan hade takt men OTROLIGT spännande rörelser. Jag älskar sånt, då känner jag att jag har lyckats i mitt jobb, att få alla att känna tillräckligt med glädje och trygghet att de vill och törs ta ut svängarna :)
I morgon är det en till företagsspelning, tror dom skulle ha westerntema. Får se om jag hittar någon westernlåt att öppna med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar