onsdag 15 juni 2011

Havregrynsgröt

Frukost, allt enligt min kära syster, näringskonsulten.




Ska man bli fin får man lida pin. Inte mitt första val av frukost, men what to do... Syster säger jag äter för lite så det må vi ändra på. Tyvärr får man ju inte äta vad som helst, ofta, utan rätt mat på rätt tid. Det är en slogan som heter duga. Ska försöka följa den nu. Har börjat springa och ska göra det 3 ggr per vecka. Förutom att jag rider 3-4 ggr per vecka. NÅGOT resultat ska det väl bli. Jag och grannen har ett race. Den som har minst bilringar 1 augusti vinner och får en tre rätters serverad av den andre. Jag hoppas självklart på vinst för grannen Staffan är ju kock och jag ser fram emot middagen, if you know what I mean. Mums, ooops verkar redan ha tagit ut vinsten i förskott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar