måndag 13 juni 2011

Real housewives of Beverly Hills

Sitter och tittar på hemmafruarna och tycker verkligen lite synd om många. Jag vet att TV vinklar hit och dit, men enligt det man ser så är det faktiskt några av dem man riktgt undrar hur det står till med. Missförstå mig inte, jag skulle ÄLSKA att ha miljoner och miljoner och bara göra det jag kände för utan större förpliktelser. Men det finns vissa av dem som faktiskt inte verkar lyckliga. Pengar gör Dig inte lycklig, klyscha eller sanning? Hönan eller ägget. Kvinnorna verkar vara helt utsvultna på sex eller uppmärksamhet, vet inte vilket. Jag blir i alla fall helt generad då jag tittar på programmet. Och alla pratar skit om varandra, ingen verkar ha en vän eller ett bra äktenskap. MEN alla har pengar :) Det kanske räcker? Har ingen aning för jag har vänner och ett super äktenskap. Har bara pengarna att jobba på :)
Och nu börjar Amerikanska Bachelorette, kan kvällen bli bättre? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar