måndag 27 juni 2011

Räkningar

Idag har jag betalat alla räkningar för denna månad. Alltid lika jobbigt att skiljas från mina pengar tycker jag. Förra månaden satt det så hårt inne att jag glömde bort det totalt. Detta resulterade i att jag fick 2 st 500 kronors tillägg på bilarna (måste ha en var då vi bor som vi bor), bäm sa det i brevlådan så låg de glada räkningarna där. Nu när jag skulle betala dem hittade jag dem inte men ringde till Transportstyrelsen som också glatt talade om att jag ju kan skaffa autogiro. Det har jag nu skickat efter blanketter för. Sååå rik är jag inte att 1000 kr bara kan lämna boet utan att det känns :). Oj, nu är det Top Gun på 4an, den gamla godingen. Ska slänga ett getöga på den innan jag tar och trimmar gräset och går ut och springer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar