onsdag 8 juni 2011

Man är så gammal man känner sig, eller??

Pratade med min vän Sanna och kom att tänka på när jag för två helger sedan var hos henne och hennes karl Emil. Emil fyllde 40 år och hade stor fest. Jag var där som hastigast för att lämpa av min Julle innan jag åkte vidare till kvällens spelning. Innan jag åkte hejade jag runt och kom så fram till Emils moster. Sträckte fram handen och hälsade. Då sa hon; "Jaaaa! är det Du som är Sannas mamma?". Skulle jag kunna vara om det inte var så att Sanna är lika gammal som mig och vi liknar inte varandra förutom att vi har svart hår och är ungefär lika långa. Får väl skylla på att det var lite mörkt i hallen där vi stod. Hoppas inte jag ser ut som 60 år i alla fall. Känner mig i alla fall liiiiite yngre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar