tisdag 14 juni 2011

So You think You can dance

Håller på och tittar på So you think you can dance. Sjukt bra program. Dom är sååå duktiga. När jag ser programmet saknar jag verkligen dansen. Jag dansade själv i massor av år. Gick även "Fameskola" i London. Jag vet, inte igår men takterna går inte ur (som en tiger). För mig var det ett sätt att uttrycka mig på. Att föra fram mina känslor på. En sån frihet! Så härligt! Nu är jag förpassad till dansgolvet. Iom att jag dock oftast jobbar bakom spakarna så blir min dans lite begränsad då jag inte har så stort utrymme i båset så mina chassé och arabesque får vänta. Jag valde bort det livet och har förlikat mig med det men ibland flyger tankarna iväg, tänkt om jag kunde göra allt idag som jag kunde då. Tur jag har minnet kvar :) än så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar