tisdag 22 mars 2011

Vilket

underbart ridpass jag hade idag. Futte var sååå fin. Gick snabbt att få honom lyhörd. Sen har jag också satt mig på kö för att få rida för Hanchen Ressle. Jag red för henne då jag hade häst på Ryttarstadion, sen bytte jag det stoet mot min Futte, som då bara var 2 år. Sen dess har jag inte, av naturliga skäl, ridit för Hanchen. Nu ska det äntligen bli av hoppas jag. Hon kommer till Karbytorp här på Färingsö ungefär  varannan vecka så det är perfekt. Man måste ha en tränare så man vet att man är på rätt håll i ridningen.
Snart ska jag till en kompis och laga lite middag och mysa. Ska bli ett trevligt avbrott i vardagen. Har dock inte så många points kvar så jag antar att jag äter grönsallad och de övriga något annat gott. Jag ska va stark! Hålla mig till dieten :) Det måste ju löna sig framöver. Det har redan börjat synas, inbillar jag mig i alla fall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar