fredag 18 mars 2011

Vad är oddsen?

Jag ska spela i Kista Galleria 26e mars 14-21 och har en kontakt som heter Natalie. Nu har jag fått ett felaktigt nummer så jag försökte lösa det genom att ta bort sista siffran. Då kom jag till en trevlig man som sa att han hade en fru som hette Natalie men som inte jobbade med gallerian. Vad är då oddsen att 2 personer heter Natalie undrar jag. Någon som kan räkna ut det? Nu var det ju inte rätt Natalie men jag kanske ändå borde köpa en lott?

Ikväll är det fredag och en ledig kväll tillsammans med min käre make. Vi har bastat och nu ska han ställa sig och göra iordning förrätten, som är hemlig för mig :) Ska bli riktigt trevligt att sänka tänderna i vad helst det blir för jag är super hungrig. Undra om det är en komplimang till kocken då? Kanske är bättre om jag blir mätt innan så magen står i alla hörn och SEN inte kan sluta äta Julles goda förrätt. Och SEN går och kräks för jag är för mätt. Undra om det tas som en förolämpning då... Många frågor, inga svar. Får gå på känn helt enkelt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar