tisdag 29 mars 2011

Slagen hjälte

ligger här på soffan idag och är huuur trött som helst. Har nog jobbat lite fööör mycket tror jag. Måste komma ikapp lite grand med mig själv. Ledig idag och i morgon ialla fall så jag hinner nog ifatt mig själv snart. Ridningen gick superdåligt idag. Han var motsträvig och det var länge sen jag behövde bråka med honom som jag fick göra idag. Efter ett tag la jag ner det hela så får jag ta upp det imorgon igen. Har tänkt att jag skulle debutera i dressyr på långfredagen med Futte, men efter idag så får vi nog se hur det går med det. Kanske väntar till i höst. Den som lever får se :)
När jag åkte hem igår natt från Trosa såg jag inte en utan en hel skock rådjur som stod och åt på åkern brevid vägen. Det ser man inte så ofta, i alla fall inte jag. Det måste ha varit runt 20 stycken. Sakta åkte jag framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar