fredag 4 mars 2011

Varje månad är

det lika dant. Massor av brev, med räkningar! En hel hög lyckas det bli mot slutet av månaden. Riktigt otrevligt. Har på något vis alltid ont i magen runt den 26e och undrar alltid varför. När jag gjort räkningarna försvinner det onda och jag känns lätt som en fjäder igen :) Har jag sagt att jag håller på med points, apropå lätt, it works ;) Tillbaka till räkningarna. Tror att känslan sitter i sen jag var yngre och inte hade något att betala räkningarna med. Nu möter jag ju upp mina utgifter sas :) Gillar inte breven ändå. Ibland är de lite förklädda så man tror det kan vara något trevligt innehåll, but no, nuuuuuuuu nu nu nu nu, nope, så är inte fallet. En bra sak är att man kan elda med alla papper när de är betalda. Inte ngt ont som inte har ngt gott i sig ;)
Skulle på inflyttningsfest hos min vän Johan Samuelsson ikväll men fick jobb, som måste gå före. Nästa gång han flyttar är jag där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar