fredag 25 mars 2011

Väntar så glatt

på min vän Sanna som ska komma och hälsa på ikväll. Vi ska laga gott och dricka trevligt vin och självklart Rom och cola som är Sannas favorit. I hear You, lite fjortis och man har fördruckit sig på det, I know MEN det är faktiskt ganska gott :). Min älskade Julle åker till hennes Emil och de två tvillingarna och agerar hjälpreda till Emil. Det han inte förstår, tror jag, är att han kommer vakna några gånger under natt och väldigt mycket tidigare i morgon bitti än vad han är van vid. Inte så att jag kastade ut honom, han for självmant så han får skylla sig själv :) Viii kan i alla fall sova ut och ha en lugn och stilla frukost. Ser fram emot allt. OCH att min vän Kristian vinner Let´s Dance ikväll. Hoppas alla gillar hans och Jessicas dans, vore sååå kul. Ring och rösta, det ska jag, och Sanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar