måndag 23 maj 2011

Träning

Nu har jag ridit, kan inte säga att det gick super men han börjar komma så det är kul, men det gårju upp och ned med det hela. Har även problem med ryggen, vilket många dressyrryttare har så jag har fått pilatesboll övningar som ska komma åt mina INRE magmuskler, ser fram emot det, så det har jag också tränat. Så nu är jag lite slut. Men ingen vila för det, snart ska jag ta Strumpan till han som ska ta första kullen på henne så vi kan prata ihop oss om hur det hela kommer gå till. Lilla Strumpan ska bli mamma, men inte förrän nästa år. Ska bli såååå kul :) Om någon är intresserad av en fin stammad boxer så låt mig veta.
Myggen har kommit har jag upptäckt. Nu måste jag hänga upp myggskydden för dörr och fönster så man kan ha öppet under sommaren, huset blir sååå varmt. Men inte klaga på värmen nu, då kanske den försvinner. Välkommen kära sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar