tisdag 17 maj 2011

Gamla godingar

Ibland bara känner jag att jag måste lyssna på de gamla godingarna för att väga upp allt nytt som attackerar min hjärna. Det känns som om det inte görs så mycket ny musik med mening bakom. Det har försvunnit lite. Det ska vara här, nu och skit i om det håller. Räcker låten någon månad är det bra. Tyvärr bidrar radio lite med att man snabbt blir less på låtarna då de spelar sönder dem. Sen kan jag väl ärligt säga, att iom att jag är DJ och därför spelar dessa låtar till fördärvet kanske jag blir extra less. En teori. Då behöver jag blanda lite med annat som betyder något för mig. Nedan har Ni Bobby Womack och Gladys Knight som är några tungviktare för mig. Millie Jackson är en annan, henne har jag redan presenterat för den som hängt med mig ett tag. Njut av nedan :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar