måndag 1 oktober 2012

Helgens spelningar

Har försökt lägga upp biler men de verkar inte vilja komma in :(

I fredags vara jag på 107,5 partybåten Galaxy. Det var sååå kul. Engberg och Mille spelade från radion och sen var uppträdandena från Basic Element och Snap! Back to the 90´s helt enkelt :))

Lördagen kom vi ihamn 18,30. 19.30 var jag hemma och bytte om och lastade bilen för att 20.30 vara på Fotografiska Museet. Där spelade jag för ett optikerföretag. Klassiker var att de hade önskat en slags musik (70-90 tal), sen kom en annan av deras festkoordinationer och tyckte jag skulle spela något annat (mer after beach-låtar..) Sen ändrade han sig till dansband.. Men det som visade sig funka bäst var kommersiell house ;) Där ser man, ha ha.

Söndagens spelning var för ett gäng italienare i Spegelsalen på Grand. Det var heeeelt galet! Dom dansade som aldri förr och jag var genomsvettig av att dansa på scenen. Det var en riktigt rolig spelning. Ibland blir man själv överraskad. Kul

Få se om jag får fram ngra bilder sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar