onsdag 7 december 2011

Hej hopp

Nu har jag legat på Cindirella i 2 dagar och haft 2 HELT olika spelningar. I måndags var det 1300 pers ombord och de var ganska gamla så jag tänkte att det kommer ingen till karaoken och discot. Men totalt fel blev det där. Det var ett super röj! Jättekul. I tisdags var det lika många på båten men bara 5 på karaoken och 10 på discot. Det gjorde att jag mest körde min musik och passade på att spela igenom nya låtar och leka lite med mixern så det blev en bra spelning ändå ;). Får se hur de kommer se ut ikväll. Har även hunnit förbi taxfreen och köpt lite saker. Bla en Guess väska till mig själv. Mycket nöjd över den. Sen lite julklappar till andra. Inte bara jag som får saker :). Skickar in en bild på min vackra väska senare.
Nu ska jag gå och vila igen. Det är typ det jag gör på båten, spelar och vilar. Sover inte så bra. Förut tränade jag också men upptäckte att jag inte blev utvilad till kvällen så nu blir det som det blir. Kroppen bestämmer. Hej hopp så länge, sov gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar