tisdag 29 november 2011

Spam!!!

Sånt skitpåhitt! Alla dessa junkmail som man får, jobbigt jobbigt. Delvis får jag skylla mig själv antar jag. Var med och besvarade ett frågeformulär och sen tog helvetet över. SPAM en masse! Alla företag och dess moster som varit med på frågeformuläret jagar mig nu. Med titlar som "ang: återbetalning av hyran, Din IPhone har kommit, Vi måste nå Dig för inbetalning av Dina 10.000 kr" osv. Får man skriva vad som helst i titeln för att mottagaren ska öppna?! Och dom ger sig inte!!! Detta har nu hållit på snart 1 år typ. Kollar jag inte min mail och spamlåda varje dag så är det kört. Man kan ju tänka sig att jag bara kan radera allt som är spam, men då det ibland, inte ofta men ändå, hamnar annan viktig mail där så går ju inte det. Får väl dras med eländet till dödadagar, om ingen vet hur man tar bort dem, utan att öppna mailet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar