onsdag 30 november 2011

B&M Må Bra Massage spa och hudvård

Har använt mig av Groupon, som är en mycket bra tjänst, flera gånger. Tyvärr är det alltid något man inte har räknat med. Förra gången var det att det måste bokas en månad innan man skulle använda sig av presentkortet (även fast det var giltigt i 6 mån) annars gällde den inte. Nu när jag ska boka ett annat presentkort jag har finns inga tider för just Groupon erbjudandet förrän i början av mars (mitt går ut 15e mars så det är ju bra att jag såg det nu). Andra tider för nybokande kunder finns tillgängliga. Så är det när man ska försöka tjäna lite pengar på bra dealer. Det finns alltid en baksida, att man aldrig lär sig. Bättre att köpa fullpris och kunna förvänta sig super service :) Nästa gång så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar