söndag 20 november 2011

Årsta slott

Då är man klar med helgens jobb. 40-års fest i fredags i en trevlig källarlokal på Norrmalm där jag mest skulle spela bakgrundsmusik och de som ville dansade lite lätt. Blev ganska bra golv i alla fall. Igår var det företagsfest för ICA på Årsta Slott. Där var dom kring 20 år. Dom var bara 35 stycken men full fart ändå. Riktigt kul!

Helgen har och är fullspäckad. Förutom spelningarna har jag även dressyrträning för Birgitta Kjellin. Igår gick det superbra. Futte var sååå duktig och Birgitta tyckte verkligen han hade utvecklats sen senast, vilket är kul. Man blir lite hemmablind. Men han är ju mycket mer mellan hjälperna nu än för en månad senast. Birgitta har verkligen bra idéer, idéer som funkar! Hon red Futte förra gången hon var här så hon vet vad jag känner när jag rider och kan komma med rätt kommentarer. Mycket bra. Idag ska jag rida "dag2". Hoppas Futteman inte är alltför trött från igår och att det går lika bra idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar