söndag 10 april 2011

Bilder från idag

Jessica och Pelle kom förbi med sina 2 söta rara boxrar, Vera och Hilda. På bilden syns även Julle och Strumpan. Själv står jag i en vattenpöl för att kunna ta den ultimata bilden ;)



Hundarna racade runt i skogen vi har bakom vårt hus i en timme. Om Ni undrar vad de tittar på är det Jessica som håller upp några köttbullar för att få dem att sitta still för en bild. Såna ögontjänare, men som Jessica säger: man arbetar väl inte gratis. Ibland kan man dock tro det när man tittar på sin egen lön...


Lite myspys mellan Strumpan och Jessica på altanen. ÄNTLIGEN är ALL snö borta på tomten. Idag var ju en superdag så vi invigde utemöblerna för i år och åt lunch på altanen. Sååå härligt.

Trots det fina vädret var jag tvungen att åka iväg och jobba vid 3, när jag kommit halvvägs till jobbet råkade jag kolla kalendern och se att jag INTE jobbade idag. Det var också såååå skönt. Vilket känsla, var tvungen att fira med ett glas vitt :)

2 kommentarer:

  1. Tack för en helt underbar och välbehövlig dag! Vera är sååååå trött, hon somnade i bilen och sover nu tungt vidare i soffan, helt utmattad, av va då? ja bara av tanken att fara runt, runt med pinnar, barn å allt!

    SvaraRadera
  2. Tack själva. Saknar Er redan. Kraaam

    SvaraRadera