måndag 10 september 2012

Xtravaganza

Nu har jag hållit diet i 7 dagar, sista dagen i dag, med hjälp av Xtravaganza och deras drycker. Brukar göra så ungefär 2-3 veckor per år så att jag inte skenar iväg i onödan ;) Sommaren har ju varit som sommar bör vad gäller mat och dryck så nu stramar vi åt lite grand igen, ha ha. Igår var det hemskt jobbigt faktiskt. Då seglade matbilder framför ögonen på mig och jag kunde nästan smaka dom i munnen. Mycket gott var det. Såååå jobbigt på söndagar för då brukar vi oftast titta på lite film och äta ngn god maträtt till, mycket situationsbundet. Men idag är sista dagen så nu har jag varit och handlat inför i morgon, lax, avocado, sallad,keso, youhurt, nötter, ägg och mjölk. Ska bli såååå gott!!

 Mina bästa vänner denna vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar