torsdag 28 juli 2011

Tömkörning av Futte

Idag har jag tömkört Futte.



Han vilade igår och imorgon och på lördag ska vi rida dressyrkurs för Eva Bratt. Han var mycket fin idag men oj så varmt det var. Jag (och Futte) var sjöblöta efteråt. Det såg ut som om jag hade duschat. Kläderna var genomskinliga av svett, mycket snyggt ;).





Cool som man är går jag in på Konsum och handlar efteråt i alla fall. A girls gotta do what a girls gotta do ;)

Sen har min vän Bitte med hennes dotter Charlotte och deras hund Rocky varit på besök. Gjorde lite matmuffins och kaffe. Efteråt gick vi en vända i skogen och fann 4! kantareller. Skogens guld! Har aldrig hittat svamp förut men det ska finnas, vet bara inte var jag ska leta. Känns enklare att köpa. Får bli till hösten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar