fredag 15 juli 2011

Öst kontra väst massage

Har nu varit på massage i 100 minuter. ALLT gicks igenom på mig, från topp till tå. Jag har varit på otaliga massager, naprapater och kiropraktorer iom att jag har varit dansare i mina unga dar. Jag vet alla grepp, ALLA! Så det här var lite intressant. Helt nya tag. Kan däremot inte säga att det var så avslappnande. Så fort jag inte var på min vakt kom ett litet tryck på en triggerpunkt som legat i dvala. Så ooont det gjorde. Han hittade punkter jag aldrig varit med om förut så antar att det var bra. När han var klar snurrade det i huvudet och jag oroar mig för att jag kommer få hårt ont, som han höll på och attackerade mina stackars skuldror och nacke, börjar känna en spärr komma smygandes. Jag vet inte om jag kan rekommendera stället eller ej, tror nog att jag går till ett annat ställe och får en "vanlig" västerländsk massage. Men jag är en erfarenhet rikare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar