torsdag 10 februari 2011

Å, vilka

fina grannar man har. Sitter här och försöker få eld i brasan då jag hör höga motorljud. Går till fönstret och vad ser jag.. En av våra trevliga grannar som med sin nyinköpta snöplog ser till så den nynedvräkta snön framför vårt garage och på vår uppfart försvinner. Gulle Dig :)
Vi har haft sån tur med våra grannar. Kastar ibland ett öga på Grannfejden och blir lika tacksam varje gång. Jag vet inte hur det är då andra köper hus, men vi kollade inte in våra närboende, dom fick vi på köpet. Men det kanske man ska göra, hade ju kunnat gå precis hur som.

Julle och jag firar vårt 4-års jubileeum idag. Då är det blommor eller frukt som gäller. Jag gav Julle en fruktsallad à la Jonk. Inga bilder för allmänna ögon ;).
Kram på alla så länge, idag är en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar