fredag 9 september 2011

Den Svenska Björnstammen

Matt dag. Jag tror jag har druckit för lite vatten idag, måttligt seg må jag säga. Klunk, klunk, klunk... Julle ska gå över till grannen och basta och äta och dricka gott. Själv ska jag jobbe. Idag företagsfest vid Globen. Det är 75% killar, vilket alltid är lite jobbiga spelningar tycker jag. De har en tendens att bli lite föör fulla och sen står de bara och hänger, då verkar det inte spela någon roll vad jag spelar. Förra året spelade jag också på deras kick-off. Det gick ju tydligen bra iom att de vill ha mig tillbaka så jag får lita på att det går bra denna gång med ;)
Jag har tagit med mig några killåtar som BARA killar har önskat av mig, Fade into darkness med Avicii - bra låt och Vart jag mig i världen vänder  med Svenska Björnstammen. Får se hur de funkar ikväll :)
Här kommer det för Er som ej hört den förut:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar