söndag 6 februari 2011

Victoria Milan

what!? säger jag bara. Är det här ok? Jag tycker inte det är rätt att uppmuntra till otrohet. "Gör livet levande - ha en affär" Så står det på deras hemsida. Annonserna i radio vänder sig till kvinnor som inte får uppmärksamhet hemma, inte känner sig vacker och uppskattad. Även om man "bara" kommunicerar med en motpart via nätet och inte agerar på känslor anser jag man är mer otrogen än om man har en snabb sexuell "fling" med någon, vilket jag, för ordningens skull, inte heller anser vara rätt. Vilken cop out, att dela tankar och innersta känslor med någon annan än sin respektive istället för att ta tag i "problemet" man upplever sig ha med sin partner TILLSAMMANS med sin partner. Fegt, själviskt och lågt, hittar inte ord för hur dåligt jag tycker det är.
Att köra "on the side", är det årets förhållanderecept? Snedsteg har väl alltid funnits i bakgrunden men har det nu blivit legitimt? Är det ett sätt att få dagens relationer att vara längre? Har vi gett upp för lätt tidigare? Att slänga iväg ett förhållande för snabbt el ha en affär? En sak har de båda aktionerna gemensamt - dålig eller ingen kommunikation med sin partner. Vi får morska upp oss, våga ta tag i det som verkligen gäller så kanske inte företag som detta får fäste. En ulv i fårakläder. http://www.victoriamilan.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar