fredag 4 juli 2014

Diverse

Oj oj, hela veckan har varit full av aktiviteter så jag hinner inte med mig själv. I måndags var jag i studion och trixade på den låt jag håller på med. Samma i onsdags och då kom Roberto förbi och hjälpte till. Hade hört såna coola ljud på en skiva i måndags att jag bara var tvungen att ladda ner den, bara för att sen förstå att ALLA ljud inte nödvändigtvis var de man köpte. I mitt fall ville jag ha syntharna men iom att det stod Drum kit på skivan så ingick dom inte, NATURLIGTVIS. Men man lär så länge man lever, ha ha.
Ikväll jobbar jag på Patricia så jag har massor av ny musik med i bagen att spela. Har fixat med huset och storhandlat hela dagen igår och idag för imorgon har vi Den Dreamellska Sommarfesten!!! Hoppas på bra väder :). Nu dax att åka till hästen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar