tisdag 27 november 2012

Ridsportsförbundet 100 år

Mina spelningar denna vecka är bla på Stadshuset på onsdag då Ridsportsförbundet firar 100 år. Man kan också säga att jag då kommer vara hovleverantör i och med att Drottningen ska närvara :) Ytterst stor säkerhetskontroll och många procedurer pga detta, vilket är förståeligt. Får hoppas hon gillar det jag spelar ;)




(Mycket vacker kvinna)

Och nedan apropå ingenting :)
Roligt radioklipp, upphetsad hingst

Torsdagkvällen går åt till spelning för ett företag som också har rigorös säkerhetskontroll, men då av lokalen. Enligt min bokare hade de bla påpekat att: "Här kan man halka om golvet blir blött..." och "där är en tröskel...". Ja ja, hoppas dom inte ber mig stänga av musiken då folk kan dansa in i varandra :))

På fredag blir det spelning på Galaxy. Lördagen är ledig och ser fram emot en myskväll med man och hundar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar