måndag 25 juni 2012

Bärbar dator, Mac eller PC

Sååå himla svårt att veta vad jag ska köpa. Ska ju gå över till DJ programmet Serato och då behöver jag en ny dator. Det finns ju specifikationer på deras hemsida, men ändå. Det är totalt annorlunda nu än för X antal år sen då jag senast köpte dator. Ska det vara AMD eller Intel? Är processorn avgörande på hastigheten eller är det storleken på hårddisken? Och ska jag köpa en gammal vanlig hårddisk eller en med SSD... Jag tror jag vet åt vilket håll det lutar nu efter timmar av inläsning på nätet men har ff frågor till säljarna. Tycker det är bra att läsa på först så man inte blir lurad. Nu kan jag iaf känna av om dom vet vad dom pratar om och inte bara vill sälja sas. Men som sagt, inte lätt :)


KANSKE blir den nedan. En Acer AS5750-2456G50. Har nog det jga behöver och mer och till ett bra pris, men som sagt, vi får se ;)
Acer AS5750-2456G50

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar