tisdag 7 februari 2012

Cinderella

Oj oj, dagen har varit hektisk och jag har varit en tidsoptimist. Haaaatar såna människor själv så jag försöker verkligen hålla de tider jag lovat. Men ibland, som idag, gick det inte. Men nu är jag ikapp och ska åka ner till Skeppbron och hoppa på Cinderella i 3 dagar, hem igen på fredag (då det är Julles och min 5-års dag :) Det är trä som man ger till varandra då har Julle sagt, ja Julle sa det till mig :) Allt behöver jag inte kolla upp själv, härligt! Häst riden, box mockad, poolen iordninggjord (det kommer ett produktionsbolag och hyr den av oss i morgon), väskan packad och allt klart för att åka till båten. Tänkte vara där i god tid denna gång så då spelar det ingen roll om den går 5 el 6, ha ha, jag ska med! Rösten är fortfarande paj och snoret rinner, but the show must go on, men jag tror det är bäst för alla om jag inte sjunger något på karaoken ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar