tisdag 31 januari 2012

Melodifestivalen 2012 - Deltagarlista

Även i år kommer det gå av stapeln. I år är det 3 programledare; Sarah Dawn Finer, Helena Bergström och Gina Dirawi , kanske inte lika känd som de övriga två för de allra flesta, men hon är en flitig bloggare, radioprofil och webbtvprogramledare. Hon har över 10 miljoner träffar på sina Youtube-sketcher.

Abalone Dots - På väg
Afrodite - The boy can dance
Sonja Aldén - I din himmel
Dead by April - Mystery
Thorsten Flinck och Revolutionsorkestern - Jag reser mig igen
David Lindgren - Shout it out
Loreen - Euphoira
Andreas Lundstedt - Aldrig aldrig
Mimi Oh - Det går för långsamt
Ulrik Munther - Soliders
Sean Banan - Sean den förste banan
Marie Serneholt - Salt and Pepper
The Moniker - I want to be Chris Isaak
Thomas Di Leve - Ge aldrig upp
Timoteij - Stormande hav
Top Cats - Baby doll
Axel Algmark - Kyss mig
Mattias Andréasson - Förlåt mig
Maria BenHajji - I mina drömmar
Dynazty - Land of broken dreams
Lotta Engberg & Christer Sjögren - Don´t let me down
Andreas Johnson - Lovelight
Hanna Lindblad - Goosebumps
Love Generatin - Just a little bit
Lisa Miskovsky- Why start a fire
OPA! - Allting blir bra igen
Charlotte Perrelli - The Girl
Björn Ranelid ft Sara Li - Mirakel
Molly Sandén - Why am I crying
Danny Saucedo - Amazing
Carolina Wallin Pérez - Sanningen
Youngblood - Youngblood

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar